مدیرکل میراث‌فرهنگی استان زنجان، گفت: دومین جشنواره مجازی یلدای زنجان با مشارکت و همکاری هنرمندان زنجانی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از برگزاری جشنواره مجازی یلدا در زنجان خبر داد و گفت: در این جشنواره شرکت‌کنندگان تصاویر ماندگار یلدا را که از سال ۱۳۵۷ تا ۱۴۰۰ ثبت کرده اند، به صورت عکس و فیلم به صفحه  اینستاگرام اداره‌کل میراث‌فرهنگی زنجان به آدرس  zanjan_cth ارسال خواهند کرد تا از بین تصاویر ارسال‌شده، ۳ اثر برتر انتخاب شود.

او بااشاره به  اینکه به آثار برتر این جشنواره لوح سپاس و جوایز نفیس اهداء خواهد شد، افزود: با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی جشنواره‌ها تا بازگشت به روال عادی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

ارجمند ادامه داد: این جشنواره از تاریخ ۲۴ آذرماه آغاز شده و تا ۷ دی‌ماه با مشارکت و همکاری هنرمندان استان زنجان به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: نتایج این دوره از مسابقات ۲۲ بهمن ماه امسال  به مناسبت دهه فجر اعلام خواهد شد.

او افزود: میراث فرهنگی زنجان به عنوان متولی این جشنواره ارسال‌کننده عکس را به‌عنوان صاحب اثر می‌شناسد و مجاز است تصاویر منتخب را در نشریات، سایت‌ها، فضای مجازی و ... منتشر کند.

ارجمند ادامه داد: هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۵ تصویر ارسال کند و هنگام ارسال تصاویر، ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس از سوی شرکت‌کننده الزامی است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.